Regulamin użycia granatu ręcznego

Regulamin użycia granatu ręcznego  - obowiązuje ten ze strony Stowarzyszenia MIWO.


   Biorąc pod uwagę doświadczenia z pola gry, szczególnie problem z kampowaniem się w pomieszczeniach grupa MIWO wprowadza własne regulacje dotyczące użycia granatów ręcznych w grach asg.

Rozróżniamy dwa rodzaje granatów:
GRANAT BOJOWY- jest to replika w skali 1:1 realnego granatu bojowego (np.RG-42, F-1, RGO-88)
GRANAT HUKOWY- jest to replika w skali 1:1 realnego granatu typu flashbang
Zasady użycia:
1. Granaty na polu gry dzielimy tylko na dwa rodzaje, bojowy oraz hukowy.
2. Obowiązuje całkowity zakaz rzucania granatów. Granat można tylko i wyłącznie WTACZAĆ do pomieszczenia.
3. Zasada użycia granatu bojowego polega na wtoczeniu do pomieszczenia. Następnie wtaczający odlicza 3 sek (121,122,123) i krzyczy głośno "PĘKŁ" co jest równoznaczne z eksplozją granatu.
4. Rażenie granatu bojowego polega na tym że, granat bojowy zabija wszystkich graczy w pomieszczeniu (maksymalna wielkość pomieszczenia to wielkość klasy szkolnej). Jeśli gracz był za zasłoną (łóżko, szafka, wanna lub wnęka) to traci zdolność do walki na ok 10 sekund. Czas odmierza poprzez odliczenie od 121 do 130. Po tym czasie może ponownie podjąć walkę
5. Zasada użycia granatu hukowego polega na wtoczeniu do pomieszczenia. Następnie wtaczający krzyczy głośno "PĘKŁ" co jest równoznaczne z eksplozją granatu.
6. Rażenie granatu hukowego polega na tym że, granat hukowy ogłusza wszystkich graczy w pomieszczeniu (maksymalna wielkość pomieszczenia to wielkość klasy szkolnej). W wyniku eksplozji każdy gracz w pomieszczeniu traci zdolność do walki na ok 10 sekund. Czas odmierza poprzez odliczenie od 121 do 130. Po tym czasie może ponownie podjąć walkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz